Praktický návod: Jak nastavit logo na Heurece a Zboží.cz

Logo je jedna z věcí, které můžete na srovnávačích ovlivnit. V první části článku se podíváme blíže na to, jak uvádět logo na Heurece. Druhá část se bude věnovat uvádění loga na Zboží.cz.

Jak na logo na Heureka.cz

Na Heurece se vám na produktových kartách zobrazuje logo vašeho e-shopu.

Níže vidíte 4 příklady log:

  1. E-shop využívá zcela plochy.
  2. E-shop může logo zvětšit.
  3. E-shop pouze nahrál logo v dosti malé podobě.
  4. E-shop využívá plně prostoru a má v logu šipku (a ta může zaujmout).

Logo může mít i kreativní využití

Třeba formou úderného textu, které k němu přidáte navíc.

Lze i využít rámečku, pokud máte logo velmi úzké, opticky tak logo zvětšíte.

Platí ovšem, že logo by mělo být stejné jako na e-shopu!

Jak tedy na logo na Heurece?

  • Používejte kvalitní logo – dobře čitelné a zapamatovatelné.
  • Vhodný je formát png, který netrpí kompresí (rozmazáním) jako jpg.
  • Snažte se plně využít prostoru pro logo, ideální velikost je 160 x 50 px.
  • Logo by se mělo ideálně shodovat s tím, co máte na e-shopu.
  • Na Heurece si logo změníte přes podporu (pošlete je na podpora@heureka.cz).

Jak na logo na Zboží.cz

Na Zboží.cz se logo zobrazuje na produktových kartách.

Pokud logo nemáte vyplněno, tak se zobrazí šedý čtverec s prvním písmenem vašeho e-shopu.

Níže vidíte 5 příkladů log

  1. E-shop využívá zcela plochy.
  2. E-shop využívá zcela plochy.
  3. E-shop nahrál logo s průhledným pozadím a je skoro nečitelné.
  4. E-shop nahrál logo v dosti malé podobě. Vhodné je ponechat jen název e-shopu.
  5. E-shop pouze nahrál logo v dosti malé podobě.

 

Jak tedy na logo na Zboží.cz?

  • Používejte kvalitní logo – dobře čitelné, zapamatovatelné a s pozadím (formát png).
  • Vhodný je formát png, který netrpí kompresí (rozmazáním) jako jpg.
  • Snažte se plně využít prostoru pro logo, ideální velikost je 140 x 140 px.
  • Logo by se mělo ideálně shodovat s tím, co máte na e-shopu. (Nepoužívejte dodatkové textové informace typu nejlevnější, akční atd., které nejsou součástí loga.)
  • Na Zboží.cz si logo změníte v profilu katalogu firem na https://admin.firmy.cz v záložce Profil – Upravit.

Logo je jedna z věcí, které můžete na srovnávači ovlivnit. Nepodceňujte jej!

Chcete další rady?
Získejte je díky eBooku Heureka a Zboží.cz od A do Z.

Na více než 90 stranách najdete 61 jasných a konkrétních rad z praxe, které vás postupně provedou nastavením vašeho e-shopu na Heurece a Zboží.cz. Vyhnete se tak chybám, kvůli kterým se vaše zboží nezobrazuje a vy zbytečně přicházíte o zákazníky.

Mimo jiné se dozvíte, jak:

  • udělat audit XML feedu,
  • zjistit, které zboží vám nepřináší tržby,
  • správně nastavit cenu a možnosti dopravy,
  • správně spárovat produkty ze svého e-shopu.

eBook Heureka od A do Z získáte zde >>.

eBook Zboží.cz od A do Z získáte zde >>.

 

Petra Mikulášková
Specializuji se na práci se zbožovými srovnávači Heureka.cz a Zboží.cz. Využívám přitom zkušenosti z vedení vlastního e-shopu i ze spolupráce s desítkami klientů. Ovládám nejen nástroje pro biddování a úpravu XML feedů, ale také Google Analytics. Snadno tak zjistím, v čem děláte chybu a pomůžu vám ji vyřešit. A společně zvýšíme vaše tržby.
Komentáře
  1. Marek Toonja napsal:

    Super tip na ten vzhled loga. Pořád se soustřeďuji na UX na vlastních a svěřených webech a vůbec mne nenapadlo to uplatnit také zde.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • Petra
    Mikulášková


    Specializuji se na práci se zbožovými srovnávači Heureka.cz a Zboží.cz. Využívám přitom zkušenosti z vedení vlastního e-shopu i ze spolupráce s desítkami klientů. Ovládám nejen nástroje pro biddování a úpravu XML feedů, ale také Google Analytics. Snadno tak zjistím, v čem děláte chybu a pomůžu vám ji vyřešit. A společně zvýšíme vaše tržby. Více o mně…