Mé reference

Spokojena jsem jen tehdy, když jsou spokojeni i moji klienti.
Vždy jsem pečlivá a nezastavím se, dokud nedosáhnu předem stanovených cílů.
Slova mých klientů jsou toho důkazem.

Vladeko, spol. s r.o. – e-shop s grily Weber

Jakou práci jsem odvedla?

  • Audit srovnávačů zboží
  • Vstupní nastavení srovnávačů zboží
  • Průběžná správa inzerce na srovnávačích

Vyjádření klienta: „Na Petru Mikuláškovou jsme narazili více méně náhodou, když jsme řešili potíže se spárováním produktů na Heurece. Postupem času jsme si vyzkoušeli, že toho umí docela dost. Proto jsme jí předali správu inzerce na zbožových vyhledávačích úplně. Proč ? Protože to dělá lépe, rychleji a mnohem efektivněji než kdybychom to řešili sami.

Líbí se nám její pravidelné reporty, jasné, přehledné a prosté všech blábolů, které jsme dostávali dříve z jiných agentur. Skvělá je její rychlost v řešení potíží a nadhled nad věcí.“

 

Martin Hrkal, vedoucí obchodu a marketingu

Kontakt: obchod@vladeko.cz

Web: www.grilykrby.cz

Stavbahrou.cz – e-shop se stavebními materiály

Jakou práci jsem odvedla?

  • Konzultace ohledně rozvoje e-shopu (po technické i marketingové stránce)
  • Analýza inzerce - Google Adwords a Srovnávače zboží

Vyjádření klienta: „Paní Mikuláškovou jsme jako firma oslovili již podruhé a opět naprostá spokojenost. I přesto, že je nesmírně vytížená, reagovala velmi rychle a podala naprosto 100% výkon co se týče informací. Eshop provozujeme víc jak 10 let a za tu dobu jsme oslovili několik firem, které nám měli pomoci v oblasti marketingu a SEO, ale spolupráce s paní Mikuláškovou byla něco výjimečného. Nikdy jsem u nikoho neměla tak jasný pocit, že teď "kope" za naší firmu. Vždy velmi užitečné rady a pomoc. Lidský a srozumitelný přístup. “

 

Gabriela Mošová, majitelka e-shopu

Kontakt: info@stavbahrou.cz, 734 130 023

Web: www.stavbahrou.cz

Heureka Shopping s.r.o. – Certifikace Heureky

Jakou práci jsem odvedla?

  • Příprava školení vč. Studijních materiálů
  • Příprava a vyhodnocení certifikačních testů
  • Spolupráce na produkci a realizaci projektu

Vyjádření klienta: „Když jsme se rozhodli odstartovat projekt Certifikace a přivést tak na trh certifikované partnery Heureky, tzv. Heureka specialisty, jedním z klíčových rozhodnutí byl výběr toho správného člověka, který by nám s projektem pomohl coby lektor. Naše představa měla poměrně jasná kritéria a jsme moc rádi, že jsme vybrali správně. Chtěli jsme člověka zvenčí, který není zatížen interním pohledem Heureky, ale zná Heureku jak z pohledu klienta, tak z pohledu agentury. Člověka, který umí dobře podat i ne příliš zábavné, čistě odborné informace a pružně reagovat. Petra Mikulášková se tak nestala pouhým lektorem školení, které je průpravou pro náročné certifikační testy, ale díky své invenci a nasazení také podstatným členem realizačního týmu celého projektu. Oceňujeme její přístup a vysokou odbornost a jsme rádi, že jsme si zvolili právě ji.“

 

Tomáš Braverman, CEO Heureka.cz/sk

Kontakt: tomas.braverman@heureka.cz

Web:
www.heureka.cz
certifikace.heureka.cz

pans s.r.o – prodej vybavení do kuchyně

Jakou práci jsem odvedla?

  • Průběžné konzultace k marketingu e-shopu
  • Spolupráce s dodavatelem e-shopu a marketingovou agenturou

Vyjádření klienta: „S Petrou jsme začali spolupracovat v říjnu 2015, protože jsme potřebovali nezávislý dohled na marketing poskytovaný jinou firmou, který nám dlouhodobě nepřinášel odpovídající výsledky, přesněji – poslední dva tři roky byl na mrtvém bodě.
Od té doby jsme vyřešili a objevili spoustu věcí, které jsme neviděli nebo je vůbec neznali, případně je marketingová firma dělala špatně nebo vůbec.
Spolupráce nám přinesla mnoho nových věcí a ponaučení, ve spolupráci budeme určitě spolupracovat.
Přínosem byla změna marketingové firmy, začali jsme prodávat i zboží, které u nás zákazníci do té doby neviděli.“

 

Pavel Šmíd, spolumajitel pans s.r.o.

Kontakt: smid@panvicky.cz

Web: www.panvicky.cz

Tivali, s.r.o. – e-shopy se zaměřením na zdraví a fitness

Jakou práci jsem odvedla?

  • revize nastavení a správa inzerce srovnávačů zboží
  • založení a správa inzerce google nákupů
  • revize nastavení Google Analytics
  • pravidelné vyhodnocování inzerce

Vyjádření klienta: „Mnohokrát jsme se pokoušeli proniknout do tajů srovnávačů zboží a vždy bez úspěchu. Jsem opravdu ráda, že jsme konečně narazili na Petru Mikuláškovou. Je profesionální, rychlá, věcná a samostatná. Její práce je přehledná, je na ni spolehnutí. Vše vyřídí, zařídí, se vším si poradí. A nejlepší její vlastností je, že si na sebe svojí prací vydělá. U nás velká spokojenost.“

 

Kopecká Jitka, jednatelka Tivali, s.r.o.

NejlevnejsiZbozi.eu – e-shop se spotřebním zbožím

Jakou práci jsem odvedla?

  • Úpravy XML feedu v souladu se zásadami inzerce
  • Nastavení Google Merchants, Google Adwords
  • Zajištění správného měření v Google Analytics
  • Spuštění a úpravy inzerce včetně vyhodnocování

Vyjádření klienta: „Na semináři ohledně e-shopové problematiky jsem byl účasten i jednoho vystoupení, které vedla paní Mikulášková. Nabyl jsem dojmu, že je to opravdový profesionál a své práci rozumí, proto jsem ji později oslovil, zda-li by mi nepomohla se zavedením Google nákupů. Udělala to celé nakonec sama a to velmi dobře, výsledky v podobě dobře fungujícího prodejního kanálu se dostavily takřka okamžitě a s odvedenou prací jsem byl nadmíru spokojen. Vlastně jsem takové prodejní výsledky ani nečekal. Rozhodně naše spolupráce, alespoň z mé strany, tímto neskončila a rád ji oslovím i v budoucnu.“

 

Jan Blažek, majitel obchodu

Kontakt: info@nejlevnejsizbozi.eu, 723 725 448

Web: www.nejlevnejsizbozi.eu

Fan-store company s.r.o. – e-shop s fandovským oblečením

Jakou práci jsem odvedla?

  • Revize nastavení Google Analytics
  • Zhotovení vlastních přehledů pro potřeby e-shopu

Vyjádření klienta: „Oslovit Petru jsem se rozhodl po dlouhém sledování jejího webu a taky proto, že jsem měl možnost ji osobně potkat na IM srazu v Ostravě. Potřeboval jsem pomoc nastavit Google Analytics pro CZ mutaci. Nastavení Petra udělal skvěle a s pomocí programátora ho vyladila k dokonalosti. Každý týden mi chodí na email reporty. Jsem rád, že jsem úkol svěřil právě Petře a jistě ji využiji i na další věci ohledně eshopu.“

 

Jan Filip, majitel eshopu

Kontakt: obchod@fan-store.cz, 774 651 660

Web: www.fan-store.cz

Avere.cz – první BIO obchod pro ženy

Jakou práci jsem odvedla?

  • Audit aktivit e-shopu se zaměřením na analýzu poklesu tržeb
  • Soupis doporučení pro úpravy ve formě checklistu
  • Kontrola průběžného plnění úkolů

Vyjádření klienta: „V průběhu existence našeho eshopu jsem se snažila aplikovat různá doporučení z oblasti e-marketingu, ale výsledek nebyl vždy adekvátní vynaloženým prostředkům. Proto jsem kontaktovala Petru a požádala ji o pomoc.

Petra jasně identifikovala problémy v nastavení Google Analytics, doporučila doplnění chybějících informací na stránkách a taky zjednodušila objednávkový proces pro klienta. Jejími užitečnými radami ohledně budování značky a e-marketingu se určitě budu inspirovat a snažit se je uvést do praxe.

Na spolupráci s Petrou jsem nejvíce ocenila její lidský přístup, organizaci a plán akcí s konkrétními úkoly.
Do budoucna se na ni ráda znovu obrátím.“

 

Ing. Monika Hovorka

Kontakt: monika@avere.cz, 777 067 500

Web: www.avere.cz

Zbrane-vzduchovky.cz – prodej zbraní a munice

Jakou práci jsem odvedla?

  • Nastavení Google Analytics
  • Dohled nad implementací Enhanced Ecommerce

Vyjádření klienta: „Na základě doporučení od našeho známého jsem oslovil Petru s žádostí o nastavení Google Analytics. Prvně se jednalo o náš e-shop pro CZ prostředí, po pár měsících pak i o jeho mutace, kde jsme uvítali možnost implementace Enhanced Ecommerce. Práce proběhla svižně a bez komplikací. Nyní už nemusíme koukat jen na „Všechny údaje o webu“, ale máme důmyslnější nastavení s pravidelnými automatickými reporty na firemní e-maily. Oceňuji i těch několikero doporučení, které nám Petra dala nad rámec nastavení Google Analytics a které se týkaly přímo funkčnosti e-shopu.“

 

Marek Děngl, spolumajitel e-shopů

Fitness13.cz – prodej sportovní výživy a doplňků

Jakou práci jsem odvedla?

  • zpracování analýzy napojení agend
  • výběr vhodné varianty Pohody
  • implementace můstku a napojení
  • zaškolení při práci s agendami Pohody a můstkem

Vyjádření klienta: „Vzhledem k tomu, že ruční vedení veškeré agendy kolem e-shopu bylo již velice časově náročné, rozhodli jsme se začít používat účetní software. Proto jsme využili služeb Petry Mikuláškové, která zajistila nejen zprovoznění účetního systému (který sama doporučila), propojení se stávajícím e-shopem a veškerá potřebná nastavení, ale byla velice ochotná i při zaučení a ukázání práce s účetním programem. Velice milá spolupráce, díky níž máme ušetřeno desítky hodin vypisování paragonů a následné daňové evidence.“

 

Patrik Iláš, majitel e-shopu

Kontakt: obchod@fitness13.cz, 606 838 221

Web: www.fitness13.cz

Hsport.cz – prodejce sportovní výživy a fitness zařízení

Jakou práci jsem odvedla?

  • Zřízení účtu Mailchimp včetně nastavení a napojení na Google Analytics
  • Vytvoření univerzální šablony a učinění první rozesílky
  • Individuální školení práce s Mailchimpem v provozovně klienta

Vyjádření klienta: „O mailing se nám dříve starala externí agentura, ale nebylo to efektivní. Vybrat vhodné zboží a vymyslet, co chceme mailem lidem sdělit, jsme stejně museli sami. Navíc jsme museli ještě agentuře poskytovat fotografie produktů a sestavovat osnovu textu, které by se měla držet. Celá příprava včetně korekcí trvala vždy minimálně týden. Bylo to tak zdlouhavé, že se nám to finančně nevyplácelo. Rozhodli jsme se tedy realizovat si rozesílku vlastními silami. Petra nás velmi rychle zaučila a sama vytvořila šablony emailů, které nyní už pouze „plníme“ zbožím, takže samotná rozesílka je pro nás otázkou pár minut. Dřív jsme nad ní strávili hodiny času a ještě platili agentuře řádově 2 – 3 tisíce Kč.“

 

Tomáš Horký, správce e-shopu a prodejce

Kontakt: horky@hsport.cz, telefon +420 777 760 006

Web: www.hsport.cz