Vybudujte e-shop, který vydělává!

 

Knihu Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod ocení:

  • majitele e-shopů
  • marketingové agentury
  • poskytovatel technických řešení

Chci knihu

400 stran faktů a tipů, které dovedou váš e-shop k úspěchu

Přemýšlíte o založení vlastního e-shopu? Anebo jej už máte a nevydělává tak, jak si představujete? Kniha Jak vybudovat úspěšný a výdělečný internetový obchod vám 100% pomůže.

Najdete v ní přes 400 stran rad ověřených v praxi. Ať už při budování a vedení vlastního e-shopu nebo díky spolupráci s víc než desítkami internetových obchodů.

Publikace se vyplatí každému, kdo:

  • se chystá založit vlastní e-shop,
  • chce vědět, v čem spočívá provoz úspěšného obchodu,
  • potřebuje odhalit skryté rezervy svého e-shopu,
  • si neví rady, jak nejlépe obchod propagovat,
  • není si jistý, jak zvýšit své tržby.

Získejte pomoc s technickými problémy, cenotvorbou i propagací

V knize Jak vybudovat úspěšný a výdělečný internetový obchod vás čeká 7 rozsáhlých kapitol. Postupně vás provedou vším od založení a vytvoření e-shopu přes jeho propagaci a provoz až po právní stránku jeho fungování.

Mimo jiné se dozvíte:

  • Jak si poradit s technickým řešením.
  • Jak stanovit ceny zboží, abyste vydělali a lidé se k vám rádi vraceli.
  • Na co se musíte připravit před spuštěním e-shopu.
  • Jak e-shop účinně propagovat a dále rozvíjet.
  • Na co si dát pozor při vracení a reklamaci zboží.
  • Jak vyřešit všechny doklady a formality, aby vám úřady nemohly nic vytknout.

Nové rozšířené vydání nabízí 72 stran navíc

Zájem o knihu byl tak velký, že nakladatelství s naší pomocí připravilo nové výrazně rozšířené vydání. Aktualizovali jsme přes 70 % obsahu, doplnili novou kapitolu a přidali tipy na zajímavé nástroje a weby.

V aktualizovaném vydání vás čeká:

  • Víc než 400 stran plných rad a tipů z praxe, včetně 72 stran zcela nového textu.
  • Úplně nová kapitola zaměřená na tvorbu e-shopu.
  • Aktualizované texty všech kapitol upravené podle vašich ohlasů i nových trendů.
  • Odkazy na užitečné nástroje, weby a blogy, které vám pomohou váš internetový obchod dál rozvíjet.

Podívejte se, co v knize najdete

Přesvědčte se, že jsou tipy v knize Jak vybudovat úspěšný a výdělečný internetový obchod opravdu užitečné, praktické a srozumitelné. Odemkli jsme pro vás část 2. kapitoly, která vám poradí s tvorbou e-shopu.

Stáhněte si ji zcela zdarma a podívejte se i na další ukázky z knihy:

Autoři knihy

Petra Mikulášková

www.petramikulaskova.cz
Petra je e-shopová konzultantka, specializuje se na srovnávače zboží a má mnohaleté zkušenosti z vedení vlastního e-shopu.

Mirek Sedlák

www.mireksedlak.cz
Mirek je specialista na zbožové srovnávače a jako webdesigner se podílel na tvorbě desítek e-shopů.

Co na knihu říkají čtenáři

Věříme, že lepší než zdlouhavé popisy jsou hodnocení přímo od našich zákazníků. Podívejte se na některá z nich:

Za velké pozitivum považuji hlavně to, že kniha je napsaná jednoduše, s praktickými příklady, bez zbytečných a složitých informací, takže ji pochopí i člověk, který jen uvažuje o vlastním eshopu, a nemá žádné zkušenosti s online podnikáním. Také oceňuji kapitolu o dovozu produktů ze zemí mimo EU, jelikož pro můj eshop dovážím z USA a Číny. Díky knize jsem zjistil, kde dělám chyby, jak se jich vyvarovat a opravit je. Velmi přínosných informací jsem načerpal v kapitole o marketingu a propagaci eshopu, PPC reklamě, emailingu. Negativum, respektive co v knize chybělo? Snad jen víc informací ohledně marketingu, případně i s odkazy na ověřené a zkušené marketingové společnosti jako H1, e-Target apod. Jinak knize osobně nemám co vytknout a doufám, že bude další pokračování. Miroslav Ďuráč, provozovatel e-shopu www.funnyciapky.sk
Miroslav Ďuráčprovozovatel e-shopu www.funnyciapky.sk
Pro začínající eshopaře je tato kniha ideální.
Jakub Vázlermajitel e-shopu www.vseproauto.eu
Pro mě už sice většina témat byla známá, ale další rozebíraná témata v ní jako lepší vedení skladu mě inspirovalo do budoucna a začal jsem tak připravovat lepší vedení skladu (i to dočasné je dost funkční) ale tohle bude lepší pro růst. Knížka potěšila i moji kolegyni která má na starost obsah a tak začala pracovat lépe s persony. Za knížku a inspiraci děkujeme.
Martin BártaSpecialista péče o zákazníky Fitkrám.cz
Chtěl jsem životní změnu na pracovním poli a rozhodl jsem se, že se pustím do eshopu. Strávil jsem dobrý měsíc toho, že jsem na internetu sbíral informace, jak vybrat vhodné řešení eshopu a jak vůbec eshop spustit. Bohužel až po spuštění eshopu jsem objevil knihu, která už od myšlenky k realizaci a vylepšování popisuje krok za krokem. Včetně následné propagace a řešení problémů. Knihu mohu doporučit vše, kteří o eshopu přemýšlí nebo s ním začínají. Popř. se jim moc nedaří. Děkuji za tuto velmi pěkně zpracovanou knihu!
Michal Siranprovozovatel e-shopu www.vsepro3dtisk.cz
Knihu doporučuji všem, kteří provozují malý či střední internetový obchod, a hlavně všem, kteří svůj e-shop připravují. Kniha poradí jak s e-shopem začít, provede vás technickými specifiky provozu e-shopu, propagací, péčí o zákazníky, právními aspekty. Dozvíte se obecné informace i zcela konkrétní návody např. kde sehnat obaly na zboží, které posíláte poštou. Tato kniha neměla chybět v knihovně žádné firmy či živnostníka, který má vlastní internetový obchod.
Vladimír Přichystalprovozovatel e-shopu www.moudreknihy.cz

Přidejte vlastní recenzi

Dejte i vy ostatním vědět, jak se vám kniha líbila a v čem vám nejvíc pomohla. Pošlete nám svou recenzi a my ji zde zveřejníme.

Kdo na knize spolupracoval

I když jsme pod knihou Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod podepsaní jen dva, s její přípravou nám pomohla řada spolupracovníků. Všem jim mnohokrát děkujeme!

Konkrétně jsou to:

Adéla Berková, www.heureka.cz
David Folprecht, www.srovname.cz
David Kirš, www.smartemailing.cz
Jan Kvasnička, www.kvasnickajan.cz
Jan Linhart, www.souteze.cz
Jiří Koutný, www.collabim.cz
Josef Řezníček, www.vceliste.cz
Karel Pěnka, www.ulozenka.cz
Marek Procházka, www.ccv.cz
Mário Roženský, www.mariorozensky.cz
Michal Hardyn, www.affiliateclub.cz
Michal Janík, www.mergado.cz
Michal Kubíček, www.michalkubicek.cz
Milan Šmíd, www.zbozi.cz
Pavel Kropáček, www.pravopropodnikatele.cz
Simona Kijonková, www.zasilkovna.cz
Tomáš Horký, www.hsport.cz
Tomáš Niederle, www.proficio.cz
Vladimír Šandera, www.smartsupp.com
Vojtěch Moravec, www.hledejceny.cz

Mockrát vám děkujeme za cenné informace a doporučení, díky kterým se naše publikace stala tak úspěšnou!

Kde knihu získáte?

Aktualizované vydání knihy Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod koupíte ve všech dobrých knihkupectvích a v e-shopu vydavatele. Elektronické vydání získáte zde.

  • Autor: Petra Mikulášková, Mirek Sedlák
  • EAN: 9788025143834
  • Počet stran: 408 stran
  • Formát: 167×225 mm – brožovaná lepená
  • Nakladatelstvi: COMPUTER PRESS
  • Jazyk vydání: čeština
  • Datum vydání: 11.03.2015 (I. vydání 14.05.2012)
  • Doporučená prodejní cena: 399 Kč
  • Prodáno: 5051 kusů včetně I. vydání k 30.6.2019