Zvyšte své tržby z Heureky

Každý den si nové zboží na Heurece vybírá přes 600 000 lidí.
Využijte tuto sílu i vy a naučte se prodávat své zboží přes Heureku co nejlépe.
Pomůže vám s tím e-book Heureka od A do Z.

Na více než 60 stranách najdete 33 jasných a konkrétních rad z praxe, které vás postupně provedou nastavením vašeho e-shopu na Heurece. Vyhnete se tak chybám, kvůli kterým se vaše zboží nezobrazuje a vy zbytečně přicházíte o zákazníky.

Mimo jiné se dozvíte, jak:

  • má vypadat vaše logo na Heurece,
  • správně spárovat produkty ze svého e-shopu s Heurekou,
  • zjistit, které zboží vám nepřináší tržby,
  • správně nastavit cenu a možnosti dopravy,
  • udělat audit XML feedu.

Nepřicházejte už o zákazníky kvůli špatně nastavenému XML feedu nebo chybně vyplněným údajům. Vždyť „jen“ špatně zadaná doprava znamená, že ztrácíte umístění ve prospěch konkurence. I drobné úpravy vás tak dokážou ve srovnávači posunout o několik pozic výš.

Oslovíte víc lidí

S e-bookem Heureka od A do Z postupně projdete nastavení svého e-shopu a odhalíte veškeré chyby. Navíc se dozvíte, jak je opravit. A vylepšíte tak svou pozici ve srovnávači.

Víc zaujmete

V e-booku vám poradím, jak správně upravit logo a využít další možnosti Heureky tak, abyste uživatele zaujali na první pohled. Lépe se tak odlišíte od většiny konkurence.

Zvýšíte své tržby

Jakmile opravíte všechny chyby a e-shop v Heurece správně nastavíte, dokážete svým zbožím zaujmout víc lidí. Získáte tak víc zákazníků a vaše tržby porostou.

33 rad, které vás provedou Heurekou krok za krokem

Zapomeňte na checklisty, ve kterých se vyznají jen pokročilí markeťáci. Jasně, názorně a přímo v praxi vám ukážu co, kde a jak nastavit. E-book navíc pravidelně aktualizuji. Nemusíte se tak bát žádných zastaralých textů. Naopak – dostanete návod, který vám opravdu pomůže!

E-book Heureka od A do Z vám pomůže:

  • Správně nastavit XML feed.
  • Bezchybně zadat veškeré potřebné údaje přímo v Heurece.
  • Odhalit chyby v nastavení vašeho e-shopu na Heurece.
  • Opravit je a vylepšit vaši pozici ve srovnávači.

Kdo jsem?

Jmenuji se Petra Sedláková Mikulášková a už 12 let pomáhám e-shopům vydělávat. Bohaté zkušenosti jsem nasbírala během 6 let, kdy jsem provozovala vlastní e-shop Palelo.cz.

Specializuji se na srovnávače zboží. Jsem certifikovaným partnerem aplikace Mergado a Ověřeným partnerem srovnávačů Zboží.cz a Heureka.cz.

Dobře tak vím, jak vypadá úspěšný heurekový e-shop. A proto jsem všechny základní tipy, bez kterých se dobrý obchod neobejde, vložila do jediné takto obsáhlé a pravidelně aktualizované publikace na trhu.

Kupte si ji, vylepšete své postavení na Heurece a získejte nové zákazníky!

E-book se věnuje například těmto tématům:

  • 1
    XML feed
    Dozvíte se, co všechno v něm nesmí chybět, s jakými chybami se u něj můžete setkat a jak s ním pracovat.
  • 2
    Nastavení základních údajů
    Ukážu vám, jak do Heureky zadat základní údaje o vašem e-shopu i zboží nebo jak správně nastavit logo, aby mezi ostatními nezapadlo.
  • 3
    Přidání pečetě Ověřeno zákazníky
    Jestli máte pečeť Ověřeno zákazníky, byla by škoda ji nevyužít. Ukážu vám, jak na to a poradím, jak zobrazit zákaznické recenze.
  • 4
    Práce s kreditem
    Chcete být na Heurece co nejlépe vidět? Využijte zpoplatněný PPC režim. Poradím vám jak na něj i jak dobít a nastavit kredit.
  • 5
    Využití statistik
    Pro efektivní prodej jsou správná data zásadní. Proto Heureka nabízí i statistiky. V e-booku se dozvíte, na které se zaměřit a co z nich vyčíst.
  • 6
    Sledování konkurence
    Sledovat konkurenci se vyplatí i na Heurece. Jen tak zjistíte, jestli například nepoužívá nekalé praktiky. Proto vám prozradím, na co se zaměřit.
  • 7
    Bidding
    Právě bidding vám pomůže dostat se mezi první čtyři doporučované e-shopy. V e-booku zjistíte, kdy ho využít, aby se vám vyplatil co nejvíc.
  • 8
    Nastavení Google Analytics
    Aby vám data pomohla, musíte je také správně rozdělit. Proto vám poradím, jak nastavit Google Analytics, abyste návštěvy z Heureky spolehlivě rozeznali.

Nekupujte zajíce v pytli! Mám pro vás ukázku:

Nemusíte se bát, že byste si s některým z mých tipů neporadili. Všechno jsem psala tak, aby se zorientoval i začátečník. S nastavením přímo v e-shopu vám navíc určitě pomůže jeho dodavatel. A pokud váš e-shop neumožňuje úpravu XML feedu, využijte aplikaci Mergado.

Kolik za e-book zaplatíte?

890 Kč / 35 EUR

Pro srovnání – za stejné peníze si můžete koupit půlhodinku mých konzultací. Anebo získáte tuto příručku plnou rad z praxe a ušetříte spoustu hodin nastavování e-shopu v Heurece nebo hledání a řešení chyb.

Ještě váháte?

Podívejte se, co říkají ti, kteří už e-book koupili:

Heureka a Zboží.cz mi přivádí na e-shop zákazníky už roky. Zbožové srovnávače mi vytváří obrat ve výši statisíců korun měsíčně. Ale tohle je první publikace po všech těch letech, kde si můžu konečně bod po bodu zkontrolovat, zda mám všechno nastavené správně. No, samozřejmě jsem všechno správně neměl. Děkuji.
Tomáš Horkýsprávce e-shopu www.hsport.cz
Díky e-booku jsem si zkontroloval, zda mám vše správně nastaveno a zbytečně tak již nepřicházím o peníze.
Ladislav Miller Majitel / jednatel LevneZde.czMajitel / jednatel LevneZde.cz
Ebook pro Heureku obsahuje veškeré potřebné informace, které je potřeba zkontrolovat po spuštění inzerce na zbožovém srovnávačí. Všechny body jsou popsány jednoduše a srozumitelně. Informace jsou doplněné o konkrétní postupy a ukázky umístění na srovnávači pomocí printscreenu. Oceňuji, že jsou jednotlivé části doplněné i o tipy, jak daný bod upravit či vylepšit.
Ing. Petra Mariánkovámarketingový specialista, peckadesign.cz
Inzerciu na Heureke sme si kedysi nastavovali sami a urobili sme pri tom viacero chýb, z ktorých väčšinu sme síce časom opravili, ale na všetko sme museli prísť sami a prácne vyhľadávať informácie, že prečo to nefunguje. Tento e-book má všetky dôležité body, ktoré je potrebné nastaviť, prehľadne usporiadané. Odporúčala by som ho každému e-shopu. O niektorých možnostiach inzercie sme ani nevedeli, že existujú, takže ju začíname pomaly vylepšovať. Je to dobrý, ucelený prehľad o tom, ako mať na Heureke všetko správne nastavené tak, aby nám podávala čo najlepší výkon.
Monika Dankovičovámajiteľka e-shopu NosenieDeti.sk

Možná se vám ještě honí hlavou:

Jsme majitel e-shopu a ne marketingový specialista nebo vývojář. Vyznám se v e-booku a v tom, co mám dělat?

Určitě ano. Všechno popisuji jednoduše, názorně a přikládám příklady z praxe. Vždycky tak vidíte, co, kde a jak máte udělat.

Chci upravit svůj e-shop na Heurece, ale nevím, kde mám začít.

Je to jednoduché. Nejdřív se podívejte na obsah e-booku a vyberte body, které vás nejvíc zajímají. Na ty se zaměřte jako první. A pokud si nejste jistí, navede vás dotazník na začátku publikace. S jeho pomocí najdete věci, kterým se potřebujete věnovat nejdřív.

Nevím, jak u svého e-shopu vytvořit nebo upravit XML feed.

V takovém případě se obraťte na svého poskytovatele e-shopu. Každá služba totiž řeší přístup k XML feedu jinak. Navíc je možné, že váš e-shop úpravy XML feedu neumožňuje. V takovém případě využijte aplikaci Mergado.

Mám e-shop na Heureka.sk, pomůže návod i mně?

Ano, v e-booku sice najdete odkazy na návody umístěné na české Heurece, ale princip obou srovnávačů je stejný. Rady tedy využijete i na slovenské Heurece.

Ta nejdůležitější informace na závěr:

Vylepšete svou pozici na Heurece ještě dnes!

Využijte i vy 33 rad a tipů z praxe, které vás provedou nastavením vašeho e-shopu na Heurece a pomůžou vám najít a opravit chyby. I jednoduchými úpravami tak zlepšíte své postavení ve srovnávači. A oslovíte mnohem víc zákazníků!

Klikněte na tlačítko a na další stránce vyplňte objednávku.
Po připsání částky na účet dostanete e-mailem instrukce ke stažení e-booku.

30denní garance vrácení peněz

Potřebujete poradit?

Napište mi na petra@petramikulaskova.cz nebo volejte na 732 902 340.

 Jsem tu pro vás, ráda vám pomůžu.

Kontakt  Obchodní podmínky