Hover efekt košíku na maximum

Stačí přidat jeden odkaz a hned vím, co si mohu přikoupit. A není to jen o odkazu.

Hover efekt košíku nastane, když uživatel najede myší na ikonu košíku. Existuje více variant zpracování. Dále vám odhalím, jaké máte možnosti.

Pokud ještě zákazník nemá vloženo žádné zboží v košíku, tak při najetí myší na ikonu mu můžete zobrazit způsoby doručení a informaci o dopravě zdarma (pokud ji tedy nabízíte).

Má-li zákazník již zboží v košíku, můžete mu zobrazit, kolik mu zbývá do dopravy zdarma. Mimo to můžete připojit informaci o termínu dodání.

Textovou informaci o dopravě zdarma můžete rozšířit o grafické znázornění. Tato jednoduchá vizualizace dá zákazníkovi lepší představu o tom, kolik zbývá do získání bonusu v podobě bezplatné dopravy. 

Jak pomoci zákazníkovi s nákupem?

Zákazníci si mohou vložit pár položek do košíku, ale do dopravy zdarma jim zbývá třeba něco dokoupit. Zkuste je navnadit - přidejte odkaz  Cenové trháky.

V cenových trhácích můžete promovat třeba právě zlevněné zboží.

Zvýšíte tak šanci, že si něco navíc vybere (zvýší tak hodnotu košíku) a samozřejmě po uplatnění dopravy zdarma se zvýší šance na dokončenou objednávku.

Jaký obsah v hover efektu košíku lidem předkládáte? Podělte se s ostatními v komentářích!

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů