Jak pracujete s logem v inzerci?

Každý e-shop reprezentuje logo. Jenže, když se podívám, jak toto logo vypadá mimo e-shop, nestačím se někdy divit. Je to i váš případ?

Logo je jednoznačná identifikace vašeho e-shopu (firmy či značky). Úkolem loga je, aby vytvářelo povědomí o vás a vašem e-shopu (firmě či značce) kdekoliv na internetu i mimo něj. Když na logo zákazník narazí, tak si má vybavit e-shop (firmu či značku).

Logo jako součást katalogu Firmy.cz a Zbozi.cz

Na Firmy.cz si nastavujete logo sami. Je přímo provázáno se srovnávačem Zbozi.cz. Zde logo zaujímá pozici u nabídky produktu. Jeho absence bohužel vypadá zvláštně až nedůvěryhodně, a to zejména tam, kde ostatní logo používají.

I na Heurece se zobrazuje u nabídek produktů logo inzerujících e-shopů:

Říkáte si logo jako logo? 

Když se podíváte blíže, tak e-shop Presto-elektro.cz (inzerující na Zbozi.cz) nepoužívá logo vůbec. Bílé písmeno "P" v šedem pozadí je výchozí varianta, která se vám zobrazí v momentě, kdy logo na Firmy.cz nahrané nemáte.

Elektropecka.cz má velmi malé logo. Stejně tak nevyužívá plně prostoru, který může svým logem pokrýt.

Elektroplus.cz používá šedé pozadí na černo modrém písmu, což není plně čitelné pro barvoslepé lidi.

Hrnceapanve.cz má slogan pod logem příliš malý a nečitelný.

4Home.cz využívá dostatečně prostoru pro logo.

Bílýráj.cz používá u loga symbol šipky jako náhrady za tečku.

Logo může mít i kreativní užití

Třeba formou úderného textu, které k němu přidáte navíc. Platí ale, že logo musí být stejné jako to na e-shopu!

Jak tedy na logo?

  • Používejte kvalitní logo - dobře čitelné a zapamatovatelné.
  • Vhodný je formátu .png, který netrpí kompresí (rozmazáním) jako .jpg.
  • Snažte se plně využít prostoru pro logo na srovnávačích (Heureka 130x40 px, Zbozi.cz 140x140 px).
  • Logo by se mělo ideálně shodovat s tím, co máte na e-shopu.
  • Na Heurece si logo změníte jen přes podporu (pošlete je na podpora@heureka.cz).
  • Na Zboží.cz si logo nastavíte v profilu na Firmy.cz.
  • Nezapomínejte i na další místa, kde uvádíte logo (jiné srovnávače a katalogové zápisy).

Jak jste na tom s logem? Máte na srovnávačích zboží či v katalozích dobře čitelné a veliké logo? Podělte se s ostatními v komentářích!

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *