Konference Shopexpo v obrazech

Ostrava se stala ve dnech 4.6.až 5.6. 2015 místem konání jedné z největších konferencí o e-commerce ve střední Evropě – Shopexpo. Probíhala v prostorách vítkovického Gongu, přišlo na ni více jak 2 000 lidí a své slovo zde vyjádřilo více jak 50 řečníků. Nyní vám v obrazech přiblížím, co se tu vůbec dělo a jak to probíhalo.

Před oficiálním zahájením Shopexpa

Ve středu 3.6.2015, tedy den před oficiálním zahájením konference Shopexpo, se konalo neformální setkání řečníků v prostorách hotelu Imperial v Ostravě s krátkým doprovodným programem a rautem.

Ve středu 3.6.2015, tedy den před oficiálním zahájením konference Shopexpo, se konalo neformální setkání řečníků v prostorách hotelu Imperial v Ostravě s krátkým doprovodným programem a rautem.

Ještě ten stejný den před oficiálním zahájením k 4.6.2015 probíhaly v hlavním sálu ve vítkovickém Gongu poslední  zvukové, kamerové i světelné zkoušky.

Ještě ten stejný den před oficiálním zahájením k 4.6.2015 probíhaly v hlavním sálu ve vítkovickém Gongu poslední zvukové, kamerové i světelné zkoušky.

Vítkovický Gong – místo, které se stalo ve dnech 4.6. – 5.6. místem konference Shopexpo.

Vítkovický Gong – místo, které se stalo ve dnech 4.6. – 5.6. místem konference Shopexpo.

Dění v hlavních přednáškových sálech

Hlavní přednáškový sál pojal kapacitně cca 1 500 lidí, přičemž konference Shopexpo se zúčastnilo více jak 2 000 lidí.

Hlavní přednáškový sál pojal kapacitně cca 1 500 lidí, přičemž konference Shopexpo se zúčastnilo více jak 2 000 lidí.

Mimo hlavní sál se konaly přednášky taktéž v menším sále o patro níže. Přednášky hlavního i menšího sálu byly nahrávané, takže k dispozici budou video záznamy z akce.

Mimo hlavní sál se konaly přednášky taktéž v menším sále o patro níže. Přednášky hlavního i menšího sálu byly nahrávané, takže k dispozici budou video záznamy z akce.

Dění na workshopech

Paralelně vedle přednášek v hlavním a menším sále probíhaly současně workshopy v pěti učebnách. Bohužel tyto workshopy byly často tak naplněné, že někteří se na ně vůbec nedostali.

Paralelně vedle přednášek v hlavním a menším sále probíhaly současně workshopy v pěti učebnách. Bohužel tyto workshopy byly často tak naplněné, že někteří se na ně vůbec nedostali.

Některé workshopy ze čtvrtka se opakovaly také v pátek. Bohužel i tak nebylo možné uspokojit potřeby všech účastníků. Zájem o ně byl nadmíru vysoký, což dokládaly fronty před vstupy do učeben.

Některé workshopy ze čtvrtka se opakovaly také v pátek. Bohužel i tak nebylo možné uspokojit potřeby všech účastníků. Zájem o ně byl nadmíru vysoký, což dokládaly fronty před vstupy do učeben.

Jedním ze čtvrtečních workshopů byl i ten od Milana Šmída ze Zbozi.cz.

Jedním ze čtvrtečních workshopů byl i ten od Milana Šmída ze Zbozi.cz.

Můj workshop se konal celkem 2x. Oba dva jsem si nahrávala, takže z nich budou k dispozici i záznam.

Můj workshop se konal celkem 2x. Oba dva jsem si nahrávala, takže z nich bude k dispozici i záznam.

Dění mimo workshopy a přednášky

Na celé akci byly tím nejluxusnějším jídlem dobroty od www.prokopovydorty.cz.

Na celé akci byly tím nejluxusnějším jídlem dobroty od www.prokopovydorty.cz.

Všichni mohli zdarma využít šálku velmi dobré kávy z rodinné pražírny Laura Coffee Ostrava. V celém areálu byly k dispozici celkem 4 stánky s kávou, takže fronty byly minimální.

Všichni mohli zdarma využít šálku velmi dobré kávy z rodinné pražírny Laura Coffee Ostrava. V celém areálu byly k dispozici celkem 4 stánky s kávou, takže fronty byly minimální.

A kdo chtěl, mohl si zasoutěžit. K dispozici byla jízda nákupním košíkem od Heureky, jízda na závodním simulátoru od Fordu či soutěž v síle úderu gumovým kladivem.

A kdo chtěl, mohl si zasoutěžit. K dispozici byla jízda nákupním košíkem od Heureky, jízda na závodním simulátoru od Fordu či soutěž v síle úderu gumovým kladivem.

Všichni účastníci mohli v průběhu celé akce navštívit stánky různých firem a probrat s nimi svoje záležitosti kolem e-shopu a podnikání. Mezi těmito firmami byly Pricemania, H1.cz, Acomware, Mergado a Besteto, Medio Interactive, Zásilkovna, DPD a další.

Všichni účastníci mohli v průběhu celé akce navštívit stánky různých firem a probrat s nimi svoje záležitosti kolem e-shopu a podnikání. Mezi těmito firmami byly Pricemania, H1.cz, Acomware, Mergado a Besteto, Medio Interactive, Zásilkovna, DPD a další.

Čtvrteční večer byl ve znamení živé hudby od BUTY a Mňága&Žďorp.

Čtvrteční večer byl ve znamení živé hudby od BUTY a Mňága&Žďorp.

Vzájemné sdílení zkušeností a nápadů

I představitelé konkurenčních technických řešení e-shopů se nebáli společné fotky. Zleva za BDO Advisory Petr Kymlička (společnost odkoupila firmu Netdirect) a David Vychytil za Netdirect. Vpravo pak Miroslav Uďan, představitel Shoptetu.

I představitelé konkurenčních technických řešení e-shopů se nebáli společné fotky. Zleva za BDO Advisory Petr Kymlička (společnost odkoupila firmu Netdirect) a David Vychytil za Netdirect. Vpravo pak Miroslav Uďan, představitel Shoptetu.

Na Shopexpo jsem poznala nejen nové tváře, ale také potkala již známé tváře. V tomto případě se jedná o Tomáše Horkého z e-shopu www.hsport.cz.

Na Shopexpo jsem poznala nejen nové tváře, ale také potkala již známé tváře. V tomto případě se jedná o Tomáše Horkého z e-shopu www.hsport.cz.

Ta se fakt povedla. Adam Durčák, majitel sexshopu www.ruzovyslon.cz.

Ta se fakt povedla. Adam Durčák, majitel sexshopu www.ruzovyslon.cz.

Na Shopexpo jste mohli potkat Jana Řezába ze Socialbakers, který byl současně jedním z řečníků hlavního sálu.

Na Shopexpo jste mohli potkat Jana Řezába ze Socialbakers, který byl současně jedním z řečníků hlavního sálu.

Marek Krška, obchodní a marketingový ředitel Netdirectu, obětoval organizaci Shopexpo mnoho měsíců. Jemu a jeho kolegyním, Radce Legerské a Iloně Křížové, patří moje poklona za to, že zvládli tak velkou konferenci bez předchozích zkušeností zorganizovat.

Marek Krška, obchodní a marketingový ředitel Netdirectu, obětoval organizaci Shopexpo mnoho měsíců. Jemu a jeho kolegyním, Radce Legerské a Iloně Křížové, patří moje poklona za to, že zvládli tak velkou konferenci bez předchozích zkušeností zorganizovat.

Petra Mikulášková
Poslední roky se věnuji výhradně ladění inzerce na srovnávačích zboží - Heurece a Zbozi. Pracuji dlouhodobě s automatizovanými nástroji pro biddování a nástroji pro úpravu XML feedů. Abych viděla přínosy inzerce, zajímá mne vždy, zdali máte dobře nastaven Google Analytics a měříte tržby. Když tomu tak není, očekávejte, že i zde vám udělám pořádek.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *