Blog

Na co nezapomenout při výběru domény pro váš e-shop.

Při výběru domény byste měli respektovat určité zásady. O těch už jsem se zmiňovala v jiném článku. I přesto bych vám chtěla sdělit ještě několik faktů, které v souvislosti s pořízení domény považuji za důležité. Informace se hodí zejména pro ty z vás, kteří se budou do registrace domény pouštět poprvé.

Celý článek

Tomáš Uhlíř (PPCprofits.cz): Audity PPC kampaní jsou více a více žádanější službou

Možná znáte stav, kdy vám nějak běží PPC kampaně, ale nevíte, jestli je lze ještě nějak popostrčit dopředu. Nebo naopak, nejste se správou moc spokojeni a potřebujete znát názor jiné strany dřív, než se rozhodnete pro změnu. Možná že právě vám může pomoci audit PPC kampaní. Na toto téma jsem si pohovořila s Tomášem Uhlířem z PPCprofits.cz.

Celý článek

12 obrázků, které vám otevřou oči

Jednoduchá a názorná grafika dokáže uživateli sdělit důležité informace mnohem rychleji než psané slovo. Trefné obrázky (nebo fotky) s myšlenkou jsou na sociálních sítích masivně sdíleny. Skrz obraz lze snadno a rychle sdílet emoci, názor i myšlenku.

Celý článek

Zhodnocení roku 2015 – závěr roku se podařil

Žádné dlouhé povídání, jen pár obrázků a popisků. To byl můj rok 2015.

Celý článek

23 zásad při výběru názvu domény pro e-shop

Tu a tam řeším s lidmi výběr domény pro nový e-shop. A občas se nestačím divit, co všechno jsou lidi schopni vymyslet a kolik chyb by si první volbou mohli do budoucna způsobit. Možná, že i vy jste v minulosti při výběru domény šlápli vedle. Pokud ne a problematika vám není zcela jasná, přečtěte si tento článek. Popisuji v něm 23 zásad a poznatků při výběru domény pro e-shop.

Celý článek

Dominik Formánek a recenze jeho školení: Jak si emailingem vybudovat stále zákazníky a přitom nespamovat.

Ráda si zajdu na některý z kurzů Naučmese.cz. Právě díky nim jsem poznala i Dominika Formánka, skvělého člověka, který rozumí on-line marketingu a věnuje se fulfillmentu. Jeho seminář na téma Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat je pojat tak trochu netradičně a v mnoha ohledech velmi prakticky. O čem je? Čtěte dále.

Celý článek

Na co nezapomenout při nastavování Google Analytics u Affilo e-shopů.

Založit účet, vytvořit měřicí službu a zkopírovat kód do stránek e-shopu zvládne snad každý. Jenže, Google Analytics vyžadují pokročilejší nastavení, bez kterého se provoz e-shopu, i když se jedná o affiliate e-shop, prostě neobejde.

Celý článek

Recenze on-line kurzu: E-mail Ninja

Do rukou se mi dostane každý měsíc několik nových kurzů, ebooků a dalších vzdělávacích materiálů. Tentokrát to byl E-mail Ninja od Mária Roženského a Jakuba Čižmaře. Kurz se snaží propojit teorii s praxí. A to tak, aby se pro vás e-mailing stal takovým marketingovým kanálem, jak je všemi prezentován – ziskovým.

Celý článek
Ondřej Hamouz a Petra Mikulášková hovoří o srovname.cz

Ondřej Hamouz (Srovname.cz): E-shopy, které u nás začnou aktivně biddovat, rostou v počtu prokliků

Srovname.cz je třetí největší český srovnávač zboží. Ondřej mi prozradil, že mnoho e-shopů neumí plně využít potenciál Srovname.cz, a proto na něj zanevřou. V rozhovoru padlo několik tipů, jak to změnit.

Celý článek
Dominik Formánek v expedičním skladu

Dominik Formánek (ELMSSERVICE.cz): Adolfům Hitlerům a Kačerům Donaldům balíky neposíláme

Stále častěji se setkávám s e-shopaři, co využívají fulfillment. A protože znám jednoho šikovného človíčka, co se tím zabývá aktivně a e-shopům odbavuje balíky, rozhodla jsem se ho navštívit a o fulfillmentu v jeho podání podiskutovat.

Celý článek