Blog

Představení projektu Certifikace Heuréka v podání Veroniky Slavíkové a Petry Mikuláškové

Pár momentek z jarní certifikace Heureky 2016

Heureka letos spustila projekt certifikace. Co to znamená? Kdo zvládne projít certifikačním testem, stane se oficiálně specialistou na Heureku. Heureka si touto cestou buduje základnu odborníků, kteří jí rozumí a umí ji ovládat. Z toho plyne, že tito odborníci by měli poradit e-shopu (inzerentovi) tak, aby z Heureky dostal v rámci své inzerce maximum.

Celý článek

Na co nezapomenout při výběru domény pro váš e-shop.

Při výběru domény byste měli respektovat určité zásady. O těch už jsem se zmiňovala v jiném článku. I přesto bych vám chtěla sdělit ještě několik faktů, které v souvislosti s pořízení domény považuji za důležité. Informace se hodí zejména pro ty z vás, kteří se budou do registrace domény pouštět poprvé.

Celý článek

Tomáš Uhlíř (PPCprofits.cz): Audity PPC kampaní jsou více a více žádanější službou

Možná znáte stav, kdy vám nějak běží PPC kampaně, ale nevíte, jestli je lze ještě nějak popostrčit dopředu. Nebo naopak, nejste se správou moc spokojeni a potřebujete znát názor jiné strany dřív, než se rozhodnete pro změnu. Možná že právě vám může pomoci audit PPC kampaní. Na toto téma jsem si pohovořila s Tomášem Uhlířem z PPCprofits.cz.

Celý článek

12 obrázků, které vám otevřou oči

Jednoduchá a názorná grafika dokáže uživateli sdělit důležité informace mnohem rychleji než psané slovo. Trefné obrázky (nebo fotky) s myšlenkou jsou na sociálních sítích masivně sdíleny. Skrz obraz lze snadno a rychle sdílet emoci, názor i myšlenku.

Celý článek

Zhodnocení roku 2015 – závěr roku se podařil

Žádné dlouhé povídání, jen pár obrázků a popisků. To byl můj rok 2015.

Celý článek

23 zásad při výběru názvu domény pro e-shop

Tu a tam řeším s lidmi výběr domény pro nový e-shop. A občas se nestačím divit, co všechno jsou lidi schopni vymyslet a kolik chyb by si první volbou mohli do budoucna způsobit. Možná, že i vy jste v minulosti při výběru domény šlápli vedle. Pokud ne a problematika vám není zcela jasná, přečtěte si tento článek. Popisuji v něm 23 zásad a poznatků při výběru domény pro e-shop.

Celý článek

Dominik Formánek a recenze jeho školení: Jak si emailingem vybudovat stále zákazníky a přitom nespamovat.

Ráda si zajdu na některý z kurzů Naučmese.cz. Právě díky nim jsem poznala i Dominika Formánka, skvělého člověka, který rozumí on-line marketingu a věnuje se fulfillmentu. Jeho seminář na téma Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat je pojat tak trochu netradičně a v mnoha ohledech velmi prakticky. O čem je? Čtěte dále.

Celý článek

Na co nezapomenout při nastavování Google Analytics u Affilo e-shopů.

Založit účet, vytvořit měřicí službu a zkopírovat kód do stránek e-shopu zvládne snad každý. Jenže, Google Analytics vyžadují pokročilejší nastavení, bez kterého se provoz e-shopu, i když se jedná o affiliate e-shop, prostě neobejde.

Celý článek

Recenze on-line kurzu: E-mail Ninja

Do rukou se mi dostane každý měsíc několik nových kurzů, ebooků a dalších vzdělávacích materiálů. Tentokrát to byl E-mail Ninja od Mária Roženského a Jakuba Čižmaře. Kurz se snaží propojit teorii s praxí. A to tak, aby se pro vás e-mailing stal takovým marketingovým kanálem, jak je všemi prezentován – ziskovým.

Celý článek
Ondřej Hamouz a Petra Mikulášková hovoří o srovname.cz

Ondřej Hamouz (Srovname.cz): E-shopy, které u nás začnou aktivně biddovat, rostou v počtu prokliků

Srovname.cz je třetí největší český srovnávač zboží. Ondřej mi prozradil, že mnoho e-shopů neumí plně využít potenciál Srovname.cz, a proto na něj zanevřou. V rozhovoru padlo několik tipů, jak to změnit.

Celý článek