Získejte ze svého e-shopu maximum

Odhalte nedostatky svého e-shopu, zefektivněte jeho fungování a zvyšte tržby. E-book 90 tipů pro e-shopy 2 přináší přes 200 stran tipů, jak vytvořit obchod, který budou zákazníci milovat.

Získejte dalších 90 tipů, se kterými vytvoříte úspěšný a oblíbený e-shop. Všechny postupy jsou ověřené v praxi a navazují na e-book 90 tipů pro e-shopy 1.

V e-booku 90 tipů pro e-shopy 2 se dozvíte například, jak:

  • využít reklamace ke zvýšení důvěryhodnosti,
  • pomocí textů a práce s obsahem přivést na web co nejvíc zákazníků,
  • upravit objednávkový proces, aby z něj lidé neodcházeli bez nákupu,
  • pomocí marketingu získat nové klienty,
  • nebo vyladit a otestovat mobilní verzi e-shopu.

Lidé v e-shopech utrácí ročně neskutečné peníze. Využijte to a přesvědčte je, aby nakupovali právě u vás. E-book 90 tipů pro e-shopy 2 vám nabídne víc než 200 stran rad a tipů, které vám pomophou opravdu vydělávat!

Přivedete víc lidí

Ukážu vám, jaké marketingové kanály můžete využít i jak postupovat, abyste díky nim oslovili co nejvíc lidí. A provoz na vašem e-shopu poroste!

Naučíte je víc utrácet

Přidám tipy na řadu drobných i větších vylepšení, které klienty přesvědčí, aby utratili víc peněz a z vašeho e-shopu odcházeli spokojení.

Trvale zvýšíte tržby

Prozradím vám, jak si vybudovat vztah se zákazníky a přesvědčit je, aby vám dali přednost před konkurencí a rádi se k vám vraceli.

Získejte víc zákazníků díky (dalším) 90 radám z praxe

Zapomeňte na teoretické poučky, které nemají s realitou nic společného. Všechny tipy jsem si mnohokrát ověřila v praxi. A ručím vám za to, že opravdu fungují! Nemusíte přitom procházet jeden po druhém a pročítat všech 200 stran. Jednoduše si vyberete témata, která vás zajímají, a vylepšete svůj e-shop tak, že příště budou lidé nakupovat jen u vás!

E-book 90 tipů pro e-shopy 2 vám pomůže:

  • Pomocí zpětné vazby od zákazníků vylepšit e-shop.
  • Připravit texty, které návštěvníky zaujmou a přimějí k nákupu.
  • Zvýšit počet konverzí pomocí drobných změn.
  • Využít slevy a akce tak, abyste na tom vydělali.

Kdo jsem?

Jmenuji se Petra Sedláková Mikulášková a už 12 let pomáhám e-shopům vydělávat. Bohaté zkušenosti jsem nasbírala během 6 let, kdy jsem provozovala vlastní e-shop Palelo.cz.

Specializuji se na srovnávače zboží. Jsem certifikovaným partnerem aplikace Mergado a Ověřeným partnerem srovnávačů Zboží.cz a Heureka.cz.

Dobře tak vím, jak vypadá úspěšný e-shop. Proto jsem všechny základní tipy vložila do této rozsáhlé, přehledné a praktické publikace.

Využijte její sílu i vy! Kupte si ji, vylaďte svůj e-shop a získejte víc zákazníků, kteří se k vám budou rádi vracet!

E-book jsem rozdělila do 10 částí:

  • 1
    Pilíře e-shopu
    Dozvíte se, jak využít dotazy zákazníků k vylepšení obchodu nebo jak vyladit navigaci tak, aby návštěvníky opravdu dovedla k nákupu.
  • 2
    Budování důvěry
    Podívejte se, jak správně reagovat na dotazy nebo řešit reklamace, aby vás zákazníci milovali a neměli důvod nakupovat jinde.
  • 3
    Tvoření prodejních textů
    Každý zákazník čte alespoň základní informace o produktu. Využijte to a připravte texty, které lidi opravdu přimějí k nákupu.
  • 4
    Zvyšování konverzí
    Existuje spousta drobností, které pomůžou vašemu e-shopu zvýšit konverze. Podívejte se, které to jsou a jak s nimi pracovat.
  • 5
    Vyladění objednávkového procesu
    Řada lidí, kteří vloží zboží do košíku, objednávku nakonec nedokončí. Ukážu vám některé důvody a poradím, jak se tomu vyhnout.
  • 6
    Akce!!!
    Přesvědčte zákazníky, aby utráceli právě u vás. Pomůžou vám s tím marketingové akce. Podívejte se, jak je připravit a čemu se vyhnout.
  • 7
    Využívání marketingových kanálů
    Aby u vás lidé nakoupili, musíte je nejdřív přilákat. Poradím vám, jaké marketingové kanály k tomu využít a jak je co nejlépe nastavit.
  • 8
    Používání Google Analytics
    Jedině správná data vám pomůžou oslovit ty správné zákazníky. Proto vám prozradím, jak je získat a čeho se vyvarovat.
  • 9
    Mobilní/Responzivní e-shop
    Stále víc nákupů přichází z mobilu, a proto se váš e-shop bez mobilní verze neobejde. Podívejte se, jak ji otestovat a vyladit.
  • 10
    Zefektivnění práce s PC
    Neztrácejte při práci zbytečně čas. V e-booku najdete tipy, které vám ji usnadní a zefektivní. A můžete se soustředit jen na vydělávání.

Nekupujte zajíce v pytli! Mám pro vás ukázku:

Využijte i vy zkušenosti, které jsem načerpala za 6 let práce s e-shopy. V e-booku 90 tipů pro e-shopy 2 najdete 230 stran plných rad z praxe. Všechny jsou jasné, přehledné a bez zbytečné vaty.
Výkon svého e-shopu tak zvýšíte prakticky okamžitě!

Kolik za e-book zaplatíte?

490 Kč / 19 EUR

Pro srovnání – za stejné peníze si můžete koupit čtvrthodinku mých konzultací. Anebo získáte 230 stran plných rad z praxe, díky kterým přivedete do e-shopu víc zákazníků a zvýšíte své tržby.

Ještě váháte?

Podívejte se, co říkají ti, kteří už e-book koupili:

Dobrý den paní Mikulášková, chci vám poděkovat za velké množství užitečných tipů a příkladů z praxe. Člověk, když tráví celé dny nad jedním e-shopem, tak si už ani neuvědomí, jestli dělá nějaké chyby – zkrátka trpí profesionální slepotou. Váš praktický průvodce mi otevřel oči a navedl mě tím správným směrem. Vyzkoušel jsem si, jak nepatrná změna může způsobit velký rozdíl.

Tomáš Horkýsprávce e-shopu www.hsport.cz

Dobrý den paní Petro, Mohu Vám upřímně říct, že jsem z Tipů nadšená. Mám eshop, který funguje teprve půl roku, takže zatím hledám zákazníky. Vše se snažím postupně na web aplikovat, dělám si poznámky a ToDo list a už teď vidím, že to funguje. Moc mě baví tipy, kde ukazujete, jak to funguje třeba u vás na eshopu – viz třeba Maminky testují weby, Smartsupp apod.

Líba Jandová www.mydlifik.czmajitelka e-shopu www.mydlifik.cz

Dobrý den Petro, máte to perfektně zpracovaný. Tipy jsou většinou užitečné a použitelné. Samozřejmě, že užitečnost jednotlivých Tipů je závislá na prodávaném sortimentu a cílové skupině...

Václav VelátJednatel e-shopu www.vavex.cz

Vřele doporučuji všem, kteří plánují otevření eshopu nebo jej provozují. Je to jedna z těch eknih, kterou čtete a zapisujete si nové nápady a praktické tipy. Čtivá a přímo k věci. Doporučuji. Ať se prodeje hýbou!

Adam Durčákmajitel e-shopu www.ruzovyslon.cz

Možná se vám ještě honí hlavou:

E-book má 200 stran. Je potřeba procházet všechno?

Samozřejmě že ne. Publikaci jsem rozdělila do 10 hlavních oddílů a v každém najdete několik kapitol, které se týkají konkrétních problémů či postupů. Projděte si proto nejdřív obsah a vyberte kapitoly, které zrovna potřebujete. A naopak to, co nepotřebujete, můžete klidně vynechat.

Chci upravit svůj e-shop, ale nevím, kde mám začít?

Tady platí stejné pravidlo jako u předchozí otázky. Projděte si obsah e-booku a vyberte body, které vás nejvíc pálí. Na ty se zaměřte nejdřív. A postupně můžete přidávat i další tipy.

S e-shopem teprve začínám, vyznám se v e-booku?

Určitě ano. Publikace je přehledně rozdělená, a proto vždy snadno najdete informace, které zrovna potřebujete. Vše jsem navíc ilustrovala na příkladech z praxe. Nemusíte se tak bát, že byste něčemu nerozuměli.

Najdu i já v e-booku něco nového?

Vás ani váš e-shop sice neznám, z ohlasů ale vím, že zatím každý čtenář našel v e-booku tipy, které mu pomohly. I když to bylo třeba jen pár drobností. Právě detaily často dělají velký rozdíl.

Ta nejdůležitější informace na závěr:

Zvyšte své tržby ještě dnes!

Kupte si e-book 90 tipů pro e-shopy 2, vylepšete svůj obchod a přilákejte víc zákazníků, kteří se k vám vždy rádi vrátí. A ještě vás doporučí ostatním! 200 stran plných rad z praxe vám ukáže, jak na to. Tak je využijte a začněte opravdu vydělávat!

Klikněte na tlačítko a na další stránce vyplňte objednávku.
Po připsání částky na účet dostanete e-mailem instrukce ke stažení e-booku.

30denní garance vrácení peněz

Potřebujete poradit?

Napište mi na petra@petramikulaskova.cz nebo volejte na 732 902 340.

 Jsem tu pro vás, ráda vám pomůžu.

Kontakt  Obchodní podmínky

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. 
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.