Začněte se svým e-shopem opravdu vydělávat!

Obrat českých e-shopů rok od roku roste.
Jen loni v nich lidé utratili 135 miliard korun.
Využijte to i vy a získejte z této částky co největší podíl!

Získejte 90 tipů, které jsem si osobně v praxi ověřila u vlastního e-shopu i u svých klientů. Přesně tak vím, co funguje a na co si dát pozor.

Ukážu vám například, jak:

  • najdete u svého e-shopu výhody, díky kterým předběhnete konkurenci,
  • přivedete do e-shopu co nejvíc lidí,
  • zákazníky přesvědčíte, aby nakoupili právě u vás,
  • správně stanovíte ceny
  • nebo jak získáte z Google Analytics data, která vám pomohou zvýšit obrat.

Využijte i vy stále větší hlad po on-line nákupech. Mám pro vás 230 stran plných rad a tipů, se kterými vylepšíte svůj e-shop tak, že se do něj každý návštěvník zamiluje!

Přivedete víc lidí

Ukážu vám, jaké marketingové kanály můžete využít i jak postupovat, abyste díky nim oslovili co nejvíc lidí. A provoz na vašem e-shopu poroste!

Naučíte je víc utrácet

Přidám tipy na řadu drobných i větších vylepšení, které klienty přesvědčí, aby utratili víc peněz a z vašeho e-shopu odcházeli spokojení.

Trvale zvýšíte tržby

Prozradím vám, jak si vybudovat vztah se zákazníky a přesvědčit je, aby vám dali přednost před konkurencí a rádi se k vám vraceli.

Získejte víc zákazníků díky 90 radám z praxe

Zapomeňte na teoretické poučky, které nemají s realitou nic společného. Všechny tipy jsem si mnohokrát ověřila v praxi. A ručím vám za to, že opravdu fungují! Nemusíte přitom procházet jeden po druhém a pročítat všech 230 stran. Jednoduše si vyberte témata, která vás zajímají, a vylepšete svůj e-shop tak, že příště budou lidé nakupovat jen u vás!

E-book 90 tipů pro e-shopy 1 vám pomůže:

  • Správně nastavit a vyřešit veškeré formality.
  • Přesvědčit zákazníky, aby nakoupili právě u vás.
  • Připravit texty, které vaše zboží lépe prodají.
  • Zjednodušit objednávkový proces, abyste zbytečně nepřicházeli o klienty.
  • Získat data o chování návštěvníků vašeho e-shopu a s jejich pomocí obchod vylepšit.

Kdo jsem?

Jmenuji se Petra Sedláková Mikulášková a už 12 let pomáhám e-shopům vydělávat. Bohaté zkušenosti jsem nasbírala během 6 let, kdy jsem provozovala vlastní e-shop Palelo.cz.

Specializuji se na srovnávače zboží. Jsem certifikovaným partnerem aplikace Mergado a Ověřeným partnerem srovnávačů Zboží.cz a Heuréka.cz.

Dobře tak vím, jak vypadá úspěšný e-shop. Proto jsem všechny základní tipy vložila do této rozsáhlé, přehledné a praktické publikace.

Využijte její sílu i vy! Kupte si ji, vylaďte svůj e-shop a získejte víc zákazníků, kteří se k vám budou rádi vracet!

E-book jsem rozdělila do 9 částí:

  • 1
    Pilíře e-shopu
    Poradím vám, podle čeho vybrat doménu, jak zvolit správné dodavatele nebo na co si dát pozor u všeobecných obchodních podmínek.
  • 2
    Budování důvěry
    Aby u vás lidé nakoupili, musí vám věřit. Proto vám ukážu, jak si jejich důvěru získáte. Ať už pomocí certifikátů, správných fotografií nebo odborných článků.
  • 3
    Tvoření prodejních textů
    Bez správných textů produkty nejen neprodáte, ale lidé se o nich ani nedozví. Podívejte se proto, jak připravit texty, které zákazníky osloví a přimějí k nákupu.
  • 4
    Zvyšování konverzí
    Zdaleka ne každý návštěvník u vás opravdu nakoupí. S mými tipy ale poměr konverzí výrazně zvýšíte. Stačí jen lidem k nákupu nabídnout správné služby.
  • 5
    Vyladění objednávkového procesu
    Víte, že tři čtvrtiny lidí, kteří se dostanou až do nákupního košíku, objednávku nedokončí? Můžou za to chyby v objednávkovém procesu. V e-booku se dozvíte, jak je odstranit.
  • 6
    Stanovení cen
    Nastavte ceny tak, abyste vydělali a zároveň u vás lidé rádi nakupovali. Poradím vám jak na to a přidám i tipy, jak co nejefektivněji pracovat se slevami.
  • 7
    Využívání marketingových kanálů
    Možností jak oslovit zákazníky je stále víc. Naučte se je správně využívat a myslet i na zdánlivé detaily, které rozhodují o tom, jestli u vás lidé opravdu nakoupí.
  • 8
    Používání Google Analytics
    Poznejte své klienty co nejlépe. Data z Google Analytics vám s tím pomůžou, a proto vám ukážu, jak je získat. Nabídku pak můžete ušít zákazníkům na míru.
  • 9
    Zefektivnění práce s PC
    Neztrácejte při nastavování e-shopu zbytečně čas. V e-booku najdete i tipy, které vám usnadní a zefektivní práci. A můžete se soustředit na vydělávání.

Nekupujte zajíce v pytli! Mám pro vás ukázku:

Využijte i vy zkušenosti, které jsem načerpala za 6 let práce s e-shopy. V e-booku 90 tipů pro e-shopy 1 najdete 230 stran plných rad z praxe. Všechny jsou jasné, přehledné a bez zbytečné vaty.
Výkon svého e-shopu tak zvýšíte prakticky okamžitě!

Kolik za e-book zaplatíte?

490 Kč / 19 EUR

Pro srovnání – za stejné peníze si můžete koupit čtvrthodinku mých konzultací. Anebo získáte 230 stran plných rad z praxe, díky kterým přivedete do e-shopu víc zákazníků a zvýšíte své tržby.

Ještě váháte?

Podívejte se, co říkají ti, kteří už e-book koupili:

Dobrý den paní Mikulášková, chci vám poděkovat za velké množství užitečných tipů a příkladů z praxe. Člověk, když tráví celé dny nad jedním e-shopem, tak si už ani neuvědomí, jestli dělá nějaké chyby – zkrátka trpí profesionální slepotou. Váš praktický průvodce mi otevřel oči a navedl mě tím správným směrem. Vyzkoušel jsem si, jak nepatrná změna může způsobit velký rozdíl.

Tomáš Horkýsprávce e-shopu www.hsport.cz

Dobrý den paní Petro, Mohu Vám upřímně říct, že jsem z Tipů nadšená. Mám eshop, který funguje teprve půl roku, takže zatím hledám zákazníky. Vše se snažím postupně na web aplikovat, dělám si poznámky a ToDo list a už teď vidím, že to funguje. Moc mě baví tipy, kde ukazujete, jak to funguje třeba u vás na eshopu – viz třeba Maminky testují weby, Smartsupp apod.

Líba Jandová www.mydlifik.czmajitelka e-shopu www.mydlifik.cz

Dobrý den Petro, máte to perfektně zpracovaný. Tipy jsou většinou užitečné a použitelné. Samozřejmě, že užitečnost jednotlivých Tipů je závislá na prodávaném sortimentu a cílové skupině...

Václav VelátJednatel e-shopu www.vavex.cz

Vřele doporučuji všem, kteří plánují otevření eshopu nebo jej provozují. Je to jedna z těch eknih, kterou čtete a zapisujete si nové nápady a praktické tipy. Čtivá a přímo k věci. Doporučuji. Ať se prodeje hýbou!

Adam Durčákmajitel e-shopu www.ruzovyslon.cz

Možná se vám ještě honí hlavou:

E-book má 230 stran. Je potřeba procházet všechno?

Samozřejmě, že ne. Publikaci jsem rozdělila do 9 hlavních oddílů a v každém najdete několik kapitol, které se týkají konkrétních problémů či postupů. Projděte si proto nejdřív obsah a vyberte kapitoly, které zrovna potřebujete. A naopak to, co nepotřebujete, můžete klidně vynechat.

Chci upravit svůj e-shop, ale nevím, kde mám začít.

Tady platí stejné pravidlo jako u předchozí otázky. Projděte si obsah e-booku a vyberte body, které vás nejvíc pálí. Na ty se zaměřte nejdřív. A postupně můžete přidávat i další tipy.

S e-shopem teprve začínám, vyznám se v e-booku?

Určitě ano. Publikace je přehledně rozdělená, a proto vždy snadno najdete informace, které zrovna potřebujete. Vše jsem navíc ilustrovala na příkladech z praxe. Nemusíte se tak bát, že byste něčemu nerozuměli.

Najdu i já v e-booku něco nového?

Vás ani váš e-shop sice neznám, z ohlasů ale vím, že zatím každý čtenář našel v e-booku tipy, které mu pomohly. I když to bylo třeba jen pár drobností. Právě detaily ale často dělají velký rozdíl.

Ta nejdůležitější informace na závěr:

Zvyšte své tržby ještě dnes!

Kupte si e-book 90 tipů pro e-shopy, vylepšete svůj obchod a přilákejte víc zákazníků, kteří se k vám vždy rádi vrátí. A ještě vás doporučí ostatním! 230 stran plných rad z praxe vám ukáže, jak na to. Tak je využijte a začněte opravdu vydělávat!

Klikněte na tlačítko a na další stránce vyplňte objednávku.
Po připsání částky na účet dostanete e-mailem instrukce ke stažení e-booku.

30denní garance vrácení peněz

Potřebujete poradit?

Napište mi na petra@petramikulaskova.cz nebo volejte na 732 902 340.

 Jsem tu pro vás, ráda vám pomůžu.

Kontakt  Obchodní podmínky

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. 
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.