Kniha:

kniha-jak-vytvorit-albatros

Cena: 399 Kč + poštovné

Chci knihu

Vhodné pro

  • majitele e-shopů
  • marketingové agentury
  • poskytovatel technických řešení

Naučte se, jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod!

  • Chystáte se založit vlastní e-shop?
  • Chcete vědět, v čem spočívá provoz úspěšného obchodu?
  • Nevíte si rady, jak nejlépe e-shop propagovat?
  • Pořád si nejste jistí, jak zvýšit své tržby?

Kniha „Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod“ je tu právě pro vás!

Co v knize najdete?

  • Kompletní přehled technických řešení e-shopů
  • Jak stanovit ceny zboží pro spokojenost vaši i vašich zákazníků
  • Na co se musíte připravit před samotným provozem e-shopu
  • Jak můžete váš e-shop účinně propagovat a dále rozvíjet
  • Na co si dát pozor při vracení a reklamaci zboží
  • Jak mít vše v pořádku, aby vám úřady nemohly nic vytknout

Čeká na vás 7 obsáhlých a srozumitelně napsaných kapitol, které osloví začátečníky i ostřílené e-shopaře.

Nyní aktualizovaná verze!

Upravili jsme přes 70 % obsahu a dokonce jsme přidali něco navíc!

  • Z 336 stran na 408
    • Měli jsme pro vás tolik nových poznatků, že jsme museli knihu rozšířit o celých 72 stran.
  • Úplně nová kapitola
    • Zaměřena na samotnou tvorbu e-shopu!
  • Obsáhle revize všech kapitol
    • Vzali jsme si k srdci všechny vaše ohlasy a jednotlivé kapitoly tak upravili a aktualizovali, aby pro vás byly ještě užitečnější.
  • Odkazy na užitečné stroje
    • Vytvořili jsme seznam odborných webů a blogů, abyste věděli, kde se dále vzdělávat až knihu dočtete.

Autoři

Petra Mikulášková
Petra Mikulášková
www.petramikulaskova.cz

Petra je e-shopová konzultantka, autorka vzdělávacích materiálů a majitelka e-shopu cz.

Mirek Sedlák
Mirek Sedlák
www.mireksedlak.cz

Miroslav je webdesigner, který se podílel na více než stovce webů a e-shopů během své 12leté praxe.

A co na knihu říkají sami čtenáři?

Za velké pozitivum považuji hlavně to, že kniha je napsaná jednoduše, s praktickými příklady, bez zbytečných a složitých informací, takže ji pochopí i člověk, který jen uvažuje o vlastním eshopu, a nemá žádné zkušenosti s online podnikáním. Také oceňuji kapitolu o dovozu produktů ze zemí mimo EU, jelikož pro můj eshop dovážím z USA a Číny. Díky knize jsem zjistil, kde dělám chyby, jak se jich vyvarovat a opravit je. Velmi přínosných informací jsem načerpal v kapitole o marketingu a propagaci eshopu, PPC reklamě, emailingu. Negativum, respektive co v knize chybělo? Snad jen víc informací ohledně marketingu, případně i s odkazy na ověřené a zkušené marketingové společnosti jako H1, e-Target apod. Jinak knize osobně nemám co vytknout a doufám, že bude další pokračování. Miroslav Ďuráč, provozovatel e-shopu www.funnyciapky.sk

Miroslav Ďuráčprovozovatel e-shopu www.funnyciapky.sk

Pro začínající eshopaře je tato kniha ideální.

Jakub Vázlermajitel e-shopu www.vseproauto.eu

Pro mě už sice většina témat byla známá, ale další rozebíraná témata v ní jako lepší vedení skladu mě inspirovalo do budoucna a začal jsem tak připravovat lepší vedení skladu (i to dočasné je dost funkční) ale tohle bude lepší pro růst. Knížka potěšila i moji kolegyni která má na starost obsah a tak začala pracovat lépe s persony. Za knížku a inspiraci děkujeme.

Martin BártaSpecialista péče o zákazníky Fitkrám.cz

Chtěl jsem životní změnu na pracovním poli a rozhodl jsem se, že se pustím do eshopu. Strávil jsem dobrý měsíc toho, že jsem na internetu sbíral informace, jak vybrat vhodné řešení eshopu a jak vůbec eshop spustit. Bohužel až po spuštění eshopu jsem objevil knihu, která už od myšlenky k realizaci a vylepšování popisuje krok za krokem. Včetně následné propagace a řešení problémů. Knihu mohu doporučit vše, kteří o eshopu přemýšlí nebo s ním začínají. Popř. se jim moc nedaří. Děkuji za tuto velmi pěkně zpracovanou knihu!

Michal Siranprovozovatel e-shopu www.vsepro3dtisk.cz

Knihu doporučuji všem, kteří provozují malý či střední internetový obchod, a hlavně všem, kteří svůj e-shop připravují. Kniha poradí jak s e-shopem začít, provede vás technickými specifiky provozu e-shopu, propagací, péčí o zákazníky, právními aspekty. Dozvíte se obecné informace i zcela konkrétní návody např. kde sehnat obaly na zboží, které posíláte poštou. Tato kniha neměla chybět v knihovně žádné firmy či živnostníka, který má vlastní internetový obchod.

Vladimír Přichystalprovozovatel e-shopu www.moudreknihy.cz

Chcete přidat vlastní recenzi?

Už jste knihu četli?

Pošlete nám svou recenzi a my ji zde zvěřejníme!

  • Za vaši recenzi získáte 30minutovou konzultaci s Petrou po Skypu.
  • Pokud nám zašlete videorecenzi o délce alespoň půl minuty, Petra se vám bude věnovat dokonce celých 60 minut.
Chci poslat recenzi

Kde knihu získáte?

Aktualizované vydání knihy „Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod“ můžete zakoupit v každém dobrém knihkupectví nebo na e-shopu vydavatele.

  • Autor: Petra Mikulášková, Mirek Sedlák
  • EAN: 9788025143834
  • Počet stran: 408 stran
  • Formát: 167×225 mm – brožovaná lepená
  • Nakladatelstvi: COMPUTER PRESS
  • Jazyk vydání: čeština
  • Datum vydání: 11.03.2015 (I. vydání 14.05.2012)
  • Doporučená prodejní cena: 399 Kč
  • Prodáno: 3420 kusů včetně I. vydání k 30.6.2016

Kniha s věnováním

Chcete knihu i s věnováním od obou autorů?

Objednejte si ji u nás a my vám ji rádi podepíšeme!

Spolupracovali

Naše velké poděkování patří právě těmto lidem:

Adéla Berková, www.heureka.cz
David Folprecht, www.srovname.cz
David Kirš, www.smartemailing.cz
Jan Kvasnička, www.kvasnickajan.cz
Jan Linhart, www.souteze.cz
Jiří Koutný, www.collabim.cz
Josef Řezníček, www.vceliste.cz
Karel Pěnka, www.ulozenka.cz
Marek Procházka, www.ccv.cz
Mário Roženský, www.mariorozensky.cz
Michal Hardyn, www.affiliateclub.cz
Michal Janík, www.mergado.cz
Michal Kubíček, www.michalkubicek.cz
Milan Šmíd, www.zbozi.cz
Pavel Kropáček, www.pravopropodnikatele.cz
Simona Kijonková, www.zasilkovna.cz
Tomáš Horký, www.hsport.cz
Tomáš Niederle, www.proficio.cz
Vladimír Šandera, www.smartsupp.com
Vojtěch Moravec, www.hledejceny.cz

Mockrát vám děkujeme za cenné informace a doporučení, díky kterým se naše publikace stala tak úspěšnou!

Staňte se špičkou ve svém oboru!

Abyste byli těmi nejlepšími, musíte se vzdělávat z toho nejlepšího.

Poučte se z této knihy a sledujte, jak konkurenci necháte daleko za vámi!