99 rychlých tipů jak zvýšit obrat e-shopu o desítky procent

Co se v 99 tipech naučíte?

  • Jak odhalit rezervy tam, kde je dosud nevidíte.
  • Jak změnit na e-shopu drobnosti, které mají veliké přínosy.
  • Jak posunout aktuální stav e-shopu alespoň o stupeň výše.

Využitím tipů z této eKnihy a bonusových materiálů můžete dosáhnout během několika týdnů až měsíců lepšího obratu na vašem e-shopu.

Co se v 99 tipech dozvíte:

  • Poznáte, co potřebujete k tomu, abyste zákazníky nejen získávali, ale také je motivovali k dalším nákupům.
  • Dozvíte se, jaký obsah nesmíte zapomenout na e-shop vložit a co pro zákazníky připravit navíc. Malý bonus dělá velké obchody.
  • Mnoho informací vám pomůže zoptimalizovat praktický provoz e-shopu. Bude pro Vás hračkou, ne přítěží.
  • Používáte-li už Google Analytics, dozvíte se, co navíc je potřeba ke sledování e-shopu. Díky tomu budete vědět kdo, kdy a proč a navštěvuje Váš eshop.
  • Díky několika tipům poznáte situace, kterým možná nevěnujete pozornost, ale které mohou mít vysoké právní následky.
  • Vybuduje s Vámi dobré jméno společnosti u zákazníků. Značka se buduje hodně dlouhou dobu, vy ovšem získáte tipy, jak to urychlit.

Komu je 99 tipů určeno:

  • majitele e-shopů
  • marketingové agentury
  • poskytovatele technických řešení

Jak 99 tipů vypadá?

Čeká na vás 116 stran textu s ukázkami z reálných e-shopů.

99 tipů pro e-shopy využije i úplný začátečník, kterému poradí u každého tipu názorná tabulka:

Cena: 499 Kč

Objednat nyní

Co dostanu?

  • 99 videí (celkem 106 minut)
  • 4 eknihy
  • Neomezený přístup
  • Osvědčené metody a techniky
  • Doživotní aktualizace

Vhodné pro

  • majitele e-shopů
  • marketingové agentury
  • poskytovatel technických řešení

Obsah 99 tipů:

ZLEPŠUJEME OBSAH E-SHOPU
1 Implementujte věrnostní program 1:07
2 Upozorňujte zákazníky že jim dochází zboží 1:25
3 Promyslete vyhledávání na e-shopu 1:52
4 Více platebních možností nese více objednávek 1:21
5 Poskytněte zákazníkům nákupního rádce 1:26
6 Košík si musí pamatovat uložené zboží 1:04
7 Mobilní verze e-shopu může být konkurenční výhoda 1:34
8 Používejte správně crosseling 1:01
9 Nabídněte dražší zboží 0:57
10 Při osobním odběru na prodejně nabízejte další zboží 1:14
11 Zbožové vyhledávače - první místa prodávají nejvíce 1:18
12 Nákupní proces vylaďte na jedničku s hvězdičkou 2:16
13 Upozorňujte přihlášené zákazníky na zboží v košíku Přehrát tip » 1:15
14 Poskytněte k nákupu dárek 1:30
15 Vyhýbejte se zpoplatněnému osobnímu odběru 1:21
16 Pracujte dobře s informací Doprava zdarma 1:51
17 Vyplněný dotazník odměňte zajímavou informací 1:13
18 Nabídněte zákazníkům alespoň dva dopravce zboží 1:18
19 Zřiďte si výdejní místo pro osobní odběr 1:10
20 Posílejte hodnocení do výsledků hledání na Googlu Přehrát tip » 1:06
 
ZLEPŠUJEME OBSAH E-SHOPU
21 Informace o zboží nepodceňujte 1:26
22 Zhotovte si vlastní fotky produktů 1:33
23 Rychlý kontakt dejte na přístupné místo 1:03
24 Hlavičku e-shopu přizpůsobte obrazovkám monitoru 1:06
25 Uvádějte kompletní ceny produktů 1:22
26 Luxusní grafické stránky uživatele nezajímají 1:03
27 Nepoužívejte malé písmo u poznámek 1:11
28 Na přehledu produktů mějte základní údaje 1:27
29 Sestavte dobře detail produktu 1:09
30 Certifikát Heuréky nesmí zakrýt důležité části e-shopu 1:24
31 Uvádějte vlastnosti produktů 1:02
32 Animace do hlavičky e-shopu nepatří 0:55
33 Prodejní sortiment potřebuje fotky 1:29
34 Dejte k detailu produktu kontaktní osobu 1:07
35 Dejte si pozor na tlačítko „Koupit“ 0:59
36 Dejte na e-shop box s nejčastějšími dotazy 1:13
37 Černé pozadí na e-shopu používejte přiměřeně 1:34
38 Svůj e-shop pravidelně aktualizujte 1:09
39 Košík musí upozorňovat na nevyplněná políčka Přehrát tip » 1:43
40 Provádějte kontrolu obsahu e-shopu zrychleně Přehrát tip » 5:56
 
BUDUJEME SI U ZÁKAZNÍKŮ JMÉNO
41 Chcete lehce dostupný certifikát na e-shop? 1:15
42 Firemním tiskovinám dejte jednotný vzhled 1:06
43 Uznejte svoji chybu 0:54
44 Využijte značky pro dlouhodobější prodejní strategii 1:29
45 Sociální sítě nejsou prodejní kanál, ale brandový 1:11
46 Komunikace na sociálních sítích vás stojí čas 1:28
47 Odkažte na živnostenský list s vaším zápisem 0:52
48 Rychle komunikujte a zákazníkům nelžete 1:35
49 Osobní odběry vyřizujte rychle 1:04
50 Pošlete zákazníkům výčet ze zákaznických referencí 1:43
51 Vylepšete poděkování za registraci 1:08
52 Dá-li vám zákazník referenci, dejte ji na e-shop 1:05
53 Vložte tlačítko FB na konec objednávkového procesu Přehrát tip » 1:05
 
POUŽÍVÁME GOOGLE ANALYTICS
54 Brandové přístupy dávejte v Google Analytics do přímé návštěvnosti 1:23
55 Nákupní trychtýř Google Analytics napoví problémy s košíkem 1:23
56 Data do Google Analytics posílejte bez ceny dopravy a DPH 1:14
57 Používejte parametry v Google Analytics u kampaní 1:11
58 Poznačujte si v Google Analytics významné změny 1:37
59 Zkuste tvořit přehledy z Google Analytics 3:14
60 Nastavte si upozornění na události v Google Analytics 2:38
 
VĚNUJEME SE PROVOZU E-SHOPU
61 Plánujte přerozdělování svých financí 2:07
62 Pomožte vyhledávačům pomocí sitemaps 1:03
63 Umožněte nákup bez registrace 1:10
64 Uvádějte pravdivou skladovou dostupnost 2:35
65 Pro rozesílku emailů používejte oddělený email 1:26
66 stré hrany zajistěte skartovaným papírem v igelitu 1:23
67 U platby předem zapomínají zákazníci platit 2:23
68 Co dělá vaše konkurence? 1:40
69 Nezapomínejte na sebevzdělání 1:08
70 Hodí se váš produkt na český trh? 1:14
71 Hlídejte funkčnost odkazů na svém e-shopu 1:12
72 Proveďte testování svého e-shopu 1:55
73 Sociální sítě nejsou vhodné pro všechny typy produktů 1:16
74 Zjistěte, co vše je v měsíčním paušálu pronájmu e-shopu 0:57
75 Vybírejte si spolehlivé dodavatele 1:22
76 Prověřte si dodavatelskou firmu vašeho e-shopu 1:54
77 Krabicové řešení nemusí být vždy výhodné 1:31
78 Být členem některých sdružení se vám vyplatí 1:18
79 Do nákladů na provoz kalkulujte i svůj čas 0:58
80 Je výhodnější váš čas nebo čas externisty? 1:43
81 Na zbožových vyhledávačích lidi nehledají jen dle ceny 0:54
82 Uvádějte na e-shopu dostupnost zboží na prodejně 0:55
83 Za dopravu účtujte přiměřenou cenu 1:25
84 On-line chat vyžaduje rychlou zpětnou vazbu 1:13
85 Levné či bezplatné e-shopy nemají základní funkce v ceně 1:29
86 Kontrolujte si důkladně provedené úpravy od externistů 1:05
87 Akční balíčky a sety zákazníky přitahují 2:03
88 Naučte se psát všemi deseti prsty! 1:27
89 Sdělte kód pro sledování stavu doručení objednávky 1:32
90 Informujte v košíku o termínu doručení 1:04
91 Zaregistrujte si doménu s pomlčkou i bez pomlčky 1:20
 
ZAJÍMÁME SE O PRÁVO
92 Posílejte zákazníkovi e-maily v souladu se zákonem 1:26
93 Nezapomínejte na shrnutí objednávky 1:27
94 I „ne-klient“ musí souhlasit se zasíláním obchodních sdělení 2:04
95 Ověřujte, zda je váš dodavatel plátce DPH 1:48
96 Prostudujte právo vašeho zahraničního zákazníka 2:22
97 Na reklamace používejte reklamační protokol 2:23
98 V rámci mezinárodního prodeje mějte obchodní podmínky v cizím jazyce 1:05
99 Spotřebitelem může být i zákazník kupující na IČO 2:42

Tipy jsou dlouhé 1-3 minuty >> Rychle je projdete!

Co říkají ti, kdo již 99 tipů koupili?

Ebook 99 tipy pro e-shopy neobsahuje teorii, jako spousta jiných materiálů na internetu, ale všechny tipy jsou z praxe, což velice oceňuji. Navíc se při jeho čtení nebudete nudit, budete si stále dělat poznámky a objevíte spoustu AHA momentů. Ebook by si měl určitě přečíst každý, kdo plánuje založení e-shopu nebo už nějaký provozuje. Proto ho všem doporučuji a moc děkuji paní Mikuláškové za skvělý návod a hlavně za její cenné rady, které takto pohromadě nikde nenajdete.

Petr KozaSpolumajitel e-shopu Grilmen.cz

eKniha 99 tipů pro E-shopy je ucelený seznam a příručka, jak ze svého eshopu udělat skvělý nástroj, který usnadní zákazníkům nákup a ještě jim v tom pomůže. Čte se jedním dechem a většina tipů je zajímavá a kreativní. Kniha sama o sobě je skvěle zpracovaná s možnosti zaznamenání úkolu a změn pro vlastní eshop. Videa, které jsem měl také možnost zhlédnout, povyšuji tuto publikaci na další úroveň.

Adam Horsinkamajitel e-shopu www.feel-joy.cz

Dobrý den paní Mikulášková, chci vám poděkovat za velké množství užitečných tipů a příkladů z praxe. Člověk, když tráví celé dny nad jedním e-shopem, tak si už ani neuvědomí, jestli dělá nějaké chyby – zkrátka trpí profesionální slepotou. Váš praktický průvodce mi otevřel oči a navedl mě tím správným směrem. Vyzkoušel jsem si, jak nepatrná změna může způsobit velký rozdíl.

Tomáš Horkýsprávce e-shopu www.hsport.cz

Praktický průvodce 99 tipů mě příjemně překvapil! Vřele doporučuji všem, kteří plánují otevření eshopu nebo jej provozují. Je to jedna z těch knih, kterou čtete a zapisujete si nové nápady a praktické tipy. Čtivá a přímo k věci. Doporučuji. Ať se prodeje hýbou!

Adam Durčákmajitel e-shopu www.ruzovyslon.cz

 

eKnihu již získalo 498 uživatelů.

Objednejte ještě dnes a získáte:

Osobní checklist

Úspěšný e-shop potřebuje čas. Naplánujte si jednotlivé kroky, nebojte se vytvořit si osobní plán (checklist), který vás zastoupí vždy, když prohrajete souboj s pamětí. Bez jasného plánu úspěch přijde mnohem pomaleji, pokud vůbec.

Bonus v hodnotě 99 Kč získáváte ZDARMA

eKnihu: 33 tipů pro získávání odkazů

Odkazy jsou hnacím motorem Internetu. Zpětné odkazy jsou hnacím motorem úspěšného webu. Prozradím vám 33 úspěšných strategií, jak získat výkonné a hodnotné odkazy pro váš e-shop. Vaše obraty díky nové návštěvnosti poletí raketově nahoru.

Bonus v hodnotě 199 Kč získáváte ZDARMA

eKnihu: 33 tipů pro e-mail marketing

Jak vytvořit newsletter? Komu jej poslat? A jak to udělat, aby bylo vše v souladu s právem? Ukážu vám, že e-mailový marketing není strašákem ani pro nejmenší e-shop, společně jej proměníme v jeden z nejdůležitějších zdrojů zákazníků vašeho e-shopu.

Bonus v hodnotě 199 Kč získáváte ZDARMA

eKnihu: 33 tipů pro E-SHOPY 2

Dalších 33 praktických rad a tipů, jak dosáhnout v e-shopu větších zisků za méně peněz. 

Bonus v hodnotě 299 Kč získáváte ZDARMA

Moje Garance

Nic neriskujete, na 99 tipů se vztahuje 100% garance vrácení peněz po dobu 30 dnů.

Pokud zjistíte, že 99 tipů není pro vás, vaše peníze dostanete bez otázek zpět.

Informací již máte dostatek.

Ke změně zbývá poslední krok.

Takže jednoduše klikněte na tlačítko „Objednat“ a na následující stránce vyplňte formulář.