Audit srovnávačů zboží

Nenechte si utíkat zákazníky ze zbožových srovnávačů kvůli chybám, které sami nevidíte. S mou pomocí je snadno odhalíte, opravíte a posunete se výš.

Jak vám pomohu se srovnávači zboží?

Nebojujte s ostatními e-shopy jen pomocí ceny. Je řada způsobů, jak se na zbožových srovnávačích posunout o mnoho míst výš, aniž byste museli snížit svou marži. A vyniknout i mezi konkurencí, která nabízí podobný sortiment za podobné ceny.

Pomůžu vám k tomu například tím, že:

  • Najdu a odstraním chyby ve vašich XML feedech.
  • Zvýším množství produktů spárovaných se srovnávači.
  • Přidám doplňkové informace u nabídek vašich produktů.
  • Upravím parametry zboží ve vašem XML feedu.
  • Zanalyzuji a nastavím biddingové strategie, které vás posunou do čela dané kategorie.
  • Pomohu vám při zavádění dalších služeb, které se týkají srovnávačů.
  • Budu průběžně vyhodnocovat inzerci a podle jejích výsledků udělám další úpravy.
  • U Heureky pomohu se správou inzerce vaší značky (ProductAds).

Co od vás budu potřebovat?

Nebojte se, nechci od vás žádné citlivé údaje ani přístupy k osobním informacím vašich zákazníků. K tomu, abych vylepšila vaše postavení u zbožových srovnávačů, mi stačí pouze:

  • Přístupy do vašeho účtu na srovnávači.
  • Přístup do Google Analytics.
  • Přístup do aplikace Mergado (pokud ji využíváte).
  • Vaše ochota reagovat na mé dotazy a spolupracovat na následných úpravách.

Jak probíhá spolupráce

Vše zvládneme v 5 krocích:

  • 1
    Nejdřív mi vyplníte dotazník, který vám pošlu po té, co mě kontaktujete.
  • 2
    Poté vám připravím a zašlu cenovou nabídku.
  • 3
    Jakmile ji odsouhlasíte, vystavím zálohovou fakturu a po jejím zaplacení se pustím do práce.
  • 4
    Během zpracování auditu vás budu párkrát kontaktovat.
  • 5
    Na základě získaných informací vám zpracuji audit inzerce na srovnávačích zboží. Obvykle vše zabere 1-2 týdny.

Ověřený partner

Kolik stojí mé služby?

  • Audit stávající inzerce – od 5 400 Kč (zpravidla 3 – 6 hodin)

Posuňte svůj e-shop o krok dál!

Ozvěte se mi a společně se domluvíme na spolupráci a vyřešíme problémy, které vás (a váš e-shop) nejvíc trápí.